پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق

پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق

پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق به شما برای ارسال ایمیل مارکتینگ

کمک می کند 🙂

این پادکست برگرفته شده از ایما می باشد.

اجرای توسط صادق رشیدیان

مطالعه پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق ::

عنوان

عنوانی که برای ایمیلتان انتخاب می کنید باید کوتاه و مطابق با موضوع ارسالی باشد.

لوگو

در شروع ایمیلتان بهتر است لوگوی شرکت خود را به کار ببرید.

شماره تماس

مشتریانی که برایشان ایمیل ارسال می کنید باید بتوانند به راحتی با شما تماس بر قرار

کنند پس بهتر است شماره موبایل یا شماره تماس دفتر خود را در ابتدای ایمیل ذکر کنید.

زیر عنوان

نوشتن زیر عنوانی که به خواننده کمک کند تا از در مورد موضوع ایمیل اطلاعات بیشتر کسب کند هم

مهم است.

شروع صحبت

دلیل ارسال ایمیل را در همان ابتدای صحبت برای مشتریانتان بیان کنید تا آن ها بدانند که قرار است در چه

زمینه ای اطلاعات دریافت کنند.

تعادل بین عکس و متن

استفاده بیش از حد از متن و تصویر برای همه خسته کننده است پس تا جایی که می توانید از متن و تصویر در

کنار هم استفاده کنید.

اطلاعات تکمیلی

وقت آن رسیده است تا اطلاعات تکمیلی را به مخاطب خود بدهید. هر چیزی باید بداند را شرح دهید.

پیشنهاد می کنیم :   پادکست مقایسه بازاریابی محتوایی و تبلیغات سنتی

ورژن موبایل

در نظر داشته باشید که ممکن است مخاطبان شما از طریق گوشی موبایل ایمیلشان را چک کنند پس

ایمیلی بفرستید که مطابق با گوشی ها هم باشد.

دکمه خروج

دکمه خروج از ایمیل را برای مخاطبان در نظر بگیرید تا به راحتی بتوانند ایمیل شما را باز و بسته کنند.

سرور های ایمیل

ایمیل هایی را ارسال کنید که توسط تمامی ارائه دهنده های سرویس ایمیل قابل خواندن باشد و از مواردی

استفاده نکنید که ممکن است توسط سروری ناشناخته باشد.

پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق

دریافت و شنیدن پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق ::

 

پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق

لطفا نظرات، پیشنهادات و هر آنچه در مورد پادکست  آقای وبمستر در نظر دارید را برای ما در نظرات ارسال نمایید.

 

پر انرژی، خلاق و ایده پرداز، مدیر سرور و طراح و مشاوره تخصصی و کاربردی حوزه کسب و کار

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.