در این مطلب از آقای وبمستر به پرسونال برندینگ در قالب اینفوگرافیک و متن
می پردازیم.
چطور یک پرسونال برندینگ موفق داشته باشیم ؟
پرسونال برندینگ (Personal branding)
راهکاری ست برای این که برخی از ویژگی های یک برند را در یک انسان
قرار دهیم، به این ترتیب افرادی همچون کارشناسان، کارآفرینان و هنرمندان
می توانند در زمینه کاری خود صاحب اعتبار، شهرت، شخصیت و ارزشی
قابل ارائه همچون یک نام تجاری یا برند شوند.
در دنیای مجازی، یک دست باشید
سری به صفحات تان در همه ی شبکه های اجتماعی بزنید و همه ی آن ها را با پیامی که می خواهید
از شما منتشر شود هماهنگ کنید.
شفاف سازی خواسته
تلاش نکنید تا چندین و چند پیام را از پرسونال برندتان به نمایش بگذارید، یک هدف اصلی را نشانه بگیرید و در آن بهترین باشید.
آن چه که به آن معروفید
مردم باید شما را به چه چیزی بشناسند؟
به روز بودن ؟ رهبر بودن ؟ یا خوش تیپ بودن ؟!
هر آنچه که می خواهید به آن شناخته شوید را تقویت کنید.
شبکه های اجتماعی و پرسونال برندینگ
شبکه های اجتماعی و انواع پلت فرم هایی که به شما در ارتباط با دیگران کمک می کند؛
فرصت خوبی برای برقراری ارتباطات قوی با مخاطبان را فراهم اورده اند.
انتخاب رسانه
مناسب ترین رسانه ها را که مطابق با پیمان برندتان است، انتخاب کنید.
نقض پیمان برند، ممنوع :
هرگز محتوایی را در این شبکه ها منتشر نکنید که ناقض پیمان برندتان باشد.
استراتژی محتوایی هر رسانه :
هر کدام از رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوایی خودشان را دارند.
در اینستاگرام یک جور باید محتوا تولید کرد و در توییتر جوری دیگر، پس با
نحوه ی فعالیت در هرکدام آشنا شوید.
منبع : مدیر تی وی