پرسونال برندینگ

پرسونال برندینگ

در این مطلب از آقای وبمستر به پرسونال برندینگ در قالب اینفوگرافیک و متن

می پردازیم.

چطور یک پرسونال برندینگ موفق داشته باشیم ؟

پرسونال برندینگ (Personal branding)

راهکاری ست برای این که برخی از ویژگی های یک برند را در یک انسان

قرار دهیم، به این ترتیب افرادی همچون کارشناسان، کارآفرینان و هنرمندان

می توانند در زمینه کاری خود صاحب اعتبار، شهرت، شخصیت و ارزشی

قابل ارائه همچون یک نام تجاری یا برند شوند.

در دنیای مجازی، یک دست باشید

سری به صفحات تان در همه ی شبکه های اجتماعی بزنید و همه ی آن ها را با پیامی که می خواهید

از شما منتشر شود هماهنگ کنید.

شفاف سازی خواسته

تلاش نکنید تا چندین و چند پیام را از پرسونال برندتان به نمایش بگذارید، یک هدف اصلی را نشانه بگیرید و در آن بهترین باشید.

آن چه که به آن معروفید

مردم باید شما را به چه چیزی بشناسند؟

به روز بودن ؟ رهبر بودن ؟ یا خوش تیپ بودن ؟!

هر آنچه که می خواهید به آن شناخته شوید را تقویت کنید.

شبکه های اجتماعی و پرسونال برندینگ

شبکه های اجتماعی و انواع پلت فرم هایی که به شما در ارتباط با دیگران کمک می کند؛

فرصت خوبی برای برقراری ارتباطات قوی با مخاطبان را فراهم اورده اند.

پیشنهاد می کنیم :   20 دلیل شکست استارتاپ ها

انتخاب رسانه

مناسب ترین رسانه ها را که مطابق با پیمان برندتان است، انتخاب کنید.

نقض پیمان برند، ممنوع :

هرگز محتوایی را در این شبکه ها منتشر نکنید که ناقض پیمان برندتان باشد.

استراتژی محتوایی هر رسانه :

هر کدام از رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوایی خودشان را دارند.

در اینستاگرام یک جور باید محتوا تولید کرد و در توییتر جوری دیگر، پس با

نحوه ی فعالیت در هرکدام آشنا شوید.

منبع : مدیر تی وی

پر انرژی، خلاق و ایده پرداز، مدیر سرور و طراح و مشاوره تخصصی و کاربردی حوزه کسب و کار

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.