افزایش CTR در اینستاگرام

افزایش CTR در اینستاگرام

افزایش CTR در اینستاگرام را فرا خواهیم گرفت.

برای هایلایت لینک ها در زیر پست ها از CTA های بیشتر و شفاف تری استفاده کنید.

همواره بازدیدکنندگان را به لینک موجود در Bio یا لینک های موجود در استوری ها

ارجاع دهید.

افزایش CTR در اینستاگرام

INSTAGRAM ADS

اگر شما از تبلیغات اینستاگرام INSTAGRAM ADS استفاده می کنید، احتمالا مقداری پول را برای

به دست آوردن پول سرمایه گذاری کرده اید.

تبلیغات خود را برای گفتگوها یا کلیک های وبسایت که اولویت شما برای هدایت دانلود ها از یک

لندینگ پیج، اشتراک یا خرید خواهند بود، بهینه کنید.

در اینجا معیارهایی وجود دارند که برای ارزیابی میزان موفقیت کمپین های تبلیغاتی خود باید

آن ها را بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که نمی توانید از طریق پلتفرم اینستاگرام کمپین های خود را ردیابی کنید

بلکه برای دیدن آن ها فقط باید از طریق Facebook Ads Manage یا یک ابزار third party مانند

AdEspresso استفاده کنید.

افزایش CTR در اینستاگرام

CTR

عملکرد CTR تبلیغات شما به همان روش CTR پست هایتان (کلیک های روی

لینک ها / افرادی که یک پست خاص را با لینک مرجع دیده اند.۱۰۰ n) است.

برای اینکه مطمئن شوید تعداد افرادی که به لندینگ پیج شما می آیند و محتوا

یا محصولات شما را می بینند کافی هستند، باید از یک CTR بالا برای تبلیغات

خود استفاده کنید.

Cost Per Click

Cost Per Click CPC با فرمول فالوئینگ ها کار می کند :

تعداد کلیک هایی که روی یک تبلیغ دریافت می کنید نسبت به مبلغی که برای

آن پرداخت کرده اید.

Cost Per Click

نرخ تبدیل Conversion تبلیغ شما از این حیث حائز اهمیت است که نشان می دهد

بسته به تعداد افرادی که روی تبلیغ شما کلیک کرده اند، چند نفر واقعا کتابتان را دانلود،

در وبینارتان ثبت نام یا دوره های آموزشی شما را دنبال کرده اند.

بنابراین، مثلاا وقتی می گوید ۱۰۰نفر روی تبلیغ شما کلیک و ۱۰ نفر کتاب شما را

دانلود کرده اند، نرخ Conversion شما %۱۰ است.

شما می توانید یک CTR بالا با یک هزینه Cost Per Click کم داشته باشید

اما اگر نرخ تبدیل شما پایین باشد، نشان دهنده این است که تبلیغات شما

مبهم یا گمراه کننده هستند یا اینکه لندینگ پیج شما به خوبی بهینه نشده است.

Cost Per Acquisition

Cost Per Conversion به زبان ساده، نسبت مبلغ پرداختی شما برای یک

تبلیغ به تعداد کانورژن هایی است که تبلیغ شما ایجاد کرده است.

برای مثال : اگر شما با پرداخت ۴۰ دلار، ۶ کانورژن دریافت کرده باشید، میزان

Cost Per Conversion شما ۶٫۶۶ دلار است.

نکته : AdEspresso یک چشم انداز قابل بررسی از عملکرد تبلیغ و عملکرد کلی

کمپینتان به شما می دهد.

پیشنهاد می کنیم :   آموزش گوگل وبمستر تولز فصل اول

پر انرژی، خلاق و ایده پرداز، مدیر سرور و طراح و مشاوره تخصصی و کاربردی حوزه کسب و کار

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.