چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم؟

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم؟

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم؟

سوالی که همه ی ما در ذهن مان بوجود می اید…

زمانی که یک طراحی وردپرسی را می پذیرید و شروع به راه اندازی آن می کنید

تا وقتی که سفارش مشتری را به پایان برسانید.

بخشی از مسیر را پیموده اید و برای ادامه مسیرکه اصلی ترین بخش دریافت پروژه می باشد

شما باید رضایت مشتری را جلب کنید.

به طوری که مشتری بعد از تحویل گرفتن پروژه ازسفارشش منصرف نشود.

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم؟

۱- قبل از شروع، هزینه‌های خود را مشخص کنید!

قبل از شروع پروژه مشتری خود را از تمام هزینه ها ی آن آگاه کنید.

زمانی که شما در پایان کار مبلغی را درخواست می کنید، با مسائلی رو به رو خواهید شد.

اگر مشتری هزینه های پیشنهادی شما را قبول نکند،چون از ابتدای کار با او برنامه ی مالی نداشته اید

و از این بیشتر هم نمیتوانید توقع داشته باشید.

بهتر است تمامی مواردی را که قرار است برای یک پروژه انجام دهید به صورت یک سناریو تهیه کرده

و قبل از شروع کار به مشتری برسانید.

این سناریو باید شامل مواردی که در پروژه قرار دارند و باید انجام شوند، به همراه تعیین هزینه های هر بخش، تا برای مشتری شما واضح ترباشد.

پیشنهاد می کنیم :   مزایای بازاریابی محتوا

۲- با مشتری خود ارتباط داشته باشید!

بهترین کار این است که پروژه را به چند قسمت  تقسیم کنید و هر قسمتی را که انجام می دهید مشتری خود را از آن باخبر نمایید. تا نظرات خود را بیان کند و اگر مشکلی وجود داشت در محیط کوچکتری رسیدگی کنید.

این کار می تواند اعتماد مشتری را جلب کند و کاری کند که با شما در چندین مرحله تا پروژه ارتباط داشته باشد و کاملا در جریان مراحل کار باشد.

۳- آموزش و تحویل نهایی به مشتری

۹۰ درصد مشتریان از عملکرد پروژه ای که درخواست می دهند، اطلاعات خاصی ندارند و نمی دانند که چگونه باید با آن کار کنند.

شما باید گارانتی برای پروژه ی ساخته شده ی خود در نظر بگیرید.

طی چند جلسه باید تمام موارد و نوع کارکرد آن را به مشتری توضیح داده و در واقع به او آموزش دهید که چگونه با پروژه ای که برایش ساخته اید فعالیت کند.

با انجام این مراحل میتوانید رضایت مشتری را جلب نمایید.
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.