تکنیک های تولید محتوای دیجیتال

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال

به تکنیک های تولید محتوای دیجیتال می پردازیم.

ویکی ها :

ایجاد یک ویکیپدیا در سایت شما، زمانی که یک خواننده به دنبال اطلاعات

بیشتری در مورد یک موضوع است، می تواند روشی عالی برای ارجاع دادن

باشد.

این روش مخصوصا برای بازیها کاربردی است، جایی که افراد میتوانند به

حقایق و راهنمایی هایی مفید درباره بازی دسترسی داشته باشند.

استفاده از تعداد محدودی از این مدلها در برنامه محتوای شما میتواند

شما را مشهور کند و ترافیک سایت شما را افزایش دهد.

صرف نظر از اینکه محتوای شما درباره چه چیزی است، محتوا دارد با مخاطبین شما

صحبت می کند؛ تفاوتی ندارد که محتوای شما برای آموزش، تفریح، متقاعد کردن یا تغیر دادن

باشد، با استفاده از این موارد می توانید به صورت فوق العاده محتوای خود را توسعه دهید.

تراکت ها :

تراکت روشی عالی برای نمایش رویدادها یا حتی مهارت های طراحی فرد است.

خلاقیت در این روش اغلب می تواند بسته به جنبه های بسیاری دیده شود.

رپرتاژ خبری :

به عنوان مثال اغلب در سراسر سایت ها وبلاگ ها تبلیغات دیده میشود.

برخی ممکن است از این سایت ها درآمد کسب کنند، هرچند اندک باشد.

ولی تاثیر رپرتاژ خبری به مراتب خیلی بیشتر از تبلیغات بنری و یا کلیکی می باشد

چراکه یک بک لینک ارگانیک و دائمی برای سایت شما محسوب می شود .

اطلاعات پس زمینه :

با انتشار کمی از پس زمینه شخصی خود می توانید برای خوانندگان

احساسی ایجاد کنید که جنبه های دیگری از شما را ببینند.

هر چیزی که باعث برانگیختن احساسات شود این محتوا را شگفت انگیز می کند.

نظرسنجی ها :

زمانی که شما به دنبال افراد دیگر و دانستن علاقه مندی های آنها

هستید، به ویژه هنگامی که به سایت شما مراجعه می کنند و می خواهید نظر آنها را در مورد

طرح و محتوای خود بدانید، نظرسنجی روشی فوق العاده است.

با انتشار چنین محتوایی خوانندگان می فهمند که شما از مشارکت آنها خوشحال می شوید

و می خواهید محتوایی ایجاد کنید که آنها عمیقا علاقه مند به دیدن آن هستند.

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال به شما برای هوشمندسازی در محتوا کمک می کند.

نرم افزار های موبایل :

بسته به پلتفرم های مختلف به عنوان ابزاری برای به اشتراک گذاری

محتوای شما، نرم افزارهای موبایل راهی عالی برای تقویت شما یا نام برند شماست.

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال

ویدیوهای کوتاه :

ویدیوهایی که از طریق واین، فیسبوک و اینستاگرام منتشر می شوند.

بر اساس پلتفرمی که انتخاب می کنید ویدیوها ممکن هست حتی به ۱۵ ثانیه

کوتاه شوند تا یک داستان کوچک خلق کنند.

اغلب محتوا قبل از رسیدن به انتها تمام می شوند؛ به این معنا که خوانندگان یا

بینندگان می توانند با رفتن به یک صفحه خاص ادامه محتوا را مشاهده کنند.

این نوع محتوا برای ایجاد طنز به خصوص در فیس بوک عالی است.

مقالات سفید :

این مقالات راهنماها یا گاهی گزارش هایی هستند که اجازه می دهد

مشتریان بالقوه یا کاربران، قبل از همکاری با شما یا یک محصول یا خدماتی خاص،

آگاهانه تصمیم بگیرند.

سؤالات متداول :

سؤالات متداول یک منبع عالی برای هر وبسایت است.

مردم همیشه سؤال می کنند تا از طریق پاسخ آنها به یک منبع درست برسند.

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال

صفحه منبع :

این صفحات می توانند به وب سایت های دیگر، اطلاعات مفید و دانلودها لینک شوند.

پیش بینی های فردی :

گاهی گفتن نظر شخصی شما در مورد موضوعی سخت است،

مخصوصا اگر نظر شما در مقابل نظرات دیگران قرار می گیرد.

این کار گاهی اوقات می تواند منجر به یک حرکت شود اما تکرار آن موجب

افزایش آگاهی در مورد شما و برندتان می شود.

اشاره به رسانه ها :

نشان دادن اسکرین شات از رسانه ها، روشی عالی برای جلب توجه است!

این روش همچنین راهی برای تثبیت توییت ها و پست های فیسبوک رسانه ها است.

نظرات :

راه ارتباطی با خوانندگان و کسانی که مایل اند در زمینه موضوعات پست هایی

که منتشر کرده اید با شما بحث کنند.

این یک راه عالی و سریع برای گفتن نظر یا ابراز احساسات درباره پست است.

هرچه بیشتر در وبلاگ ها بخوانید و نظر دهید، احتمال این که توجه وبلاگ نویس

به شما جلب شود، بیشتر است.

ایجاد رابطه ی مجازی با آنها همیشه می تواند در آینده به نفع شما باشد.

همکاران (و شرکا) :

این شبیه به یک صفحه منبع است، اما پیوند دادن به شرکتها و سایر وابستگان شما

می تواند به معنای بازگشت سود به سمت شما باشد.

افزونه ها :

ایجاد یک افزونه چیزی نیست که پنج دقیقه طول بکشد و به هدف شما بستگی زیادی دارد.

ایجاد یک پلاگین مفید برای کاربران، مشتریان و حتی افرادی که مشتری شما نیستند، راهی

عالی برای کسب آگاهی است.

QR کدها :

در حال حاضر این روش کمی قدیمی شده است، اما هنوز هم یک راه برای ورود از دنیای آفلاین به آنلاین

است. یک QRکد را میتوان بر روی گوشی خود اسکن کرد تا پیشنهادها یا پیوندهایی به محصول یا

وبسایت شما ارائه کند.

سلب مسئولیت ها :

عموما صفحه ای از وبلاگ است (به ویژه در وبلاگ های مربوط به مد) که در مورد تبلیغات و هدایایی که

ممکن است دریافت کرده باشند در آن صحبت می کنند. همچنین در مورد موضوعات وابسته به قانون

کپی رایت در این صفحات صحبت می شود.

پست های حمایتی :

اغلب در رویدادها به نویسندگان وبلاگها هدایایی داده میشود که ممکن است راهی برای پرداخت به

آنها باشد تا پستی در مورد آن رویداد ویژگی های آن بنویسند. آنها اغلب این موارد را در یک صفحه

می نویسند و مسئولیتی درباره آن نمی پذیرند.

برگ هزینه :

به عنوان یک کسب و کار که به فروش محصولات می پردازد، اهمیت دارد که قیمت ها را در وبسایت خود

داشته باشید. اگر در فرآیند توسعه هستید، دیدن روندی که رقبا انجام می دهند، یک گزینه عالی است.

Vine ها :

فیلم های کوتاه هفت ثانیه ای زمان زیادی را برای فروش یک محصول به شما نمی دهد، اما تعدادی از آنها به

شما اجازه می دهد تا یک برند را بسازید، محصولات خود را نشان دهید یا فقط سرگرم شوید.

آثار ادبی :

این محتوا می تواند نوشته ای خلاقانه یا عمومی باشد که مربوط به شماست و آن را نوشته اید.

وبلاگ شما می تواند به عنوان اثر ادبی شما توصیف شود.

PDF ها :

بسیاری از فایل های PDF به صورت یک کتاب الکترونیکی هستند، اما همیشه هم اینطور نیست.

ارائه اطلاعات در یک PDF برای استفاده روزمره، می تواند به عنوان منبعی برای آن اطلاعات محسوب شود.

پیشنهاد می کنیم :   تکنیک های تولید محتوا بخش دوم

پر انرژی، خلاق و ایده پرداز، مدیر سرور و طراح و مشاوره تخصصی و کاربردی حوزه کسب و کار

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *