تکنیک های تولید محتوا بخش دوم

تکنیک های تولید محتوا بخش دوم

در این مطلب تکنیک های تولید محتوا بخش دوم را فرا خواهید گرفت.

در بخش اول تکنیک های تولید محتوا با اهداف تولید محتوا آشنا شدیم و در ادامه به سایر تکنیک های تولید محتوا می پردازیم.

۱۳- مطالعه های موردی :

به طور خاص در کسب و کارهایی معمول است که می خواهند اصول برند و یا خدمات خود را نشان دهند.

۱۴توصیه های مشتری :

این محتوا نیز در کسب و کارها بسیار رایج است. بررسی ها نشان می دهد که برای مشتری ها یا مشتری های بالقوه اهمیت دارد که چرا باید با برند کار کنند.

تائید مشتری ها می تواند اعتبار شرکت را بالا برد.

۱۵- پرسش و پاسخ :

جلسات پرسش و پاسخ میتوانند به صورت رسمی یا غیر رسمی باشند.

برای مثال توییتر یک پلتفرم فوق العاده است که می تواند فضایی فراهم کند که مشتریان سؤالات خود را مطرح کنند،

به ویژه کسانی که شانس پرسیدن سؤالات خود در روزنامه یا مجله را ندارند.

۱۶- پیگیری پرسش و پاسخ :

این نوع فرمت نوشته شده از جلسه پرسش و پاسخ شماست.

این محتوا برای کسانی که رویداد زنده را از دست داده اند یا جزییات بیشتری می خواهند، اهمیت دارد.

۱۷- پست های مهمان :

ما با این شکل از محتوا غریبه نیستیم؛

اجازه دادن به دیگر نویسنده ها که به صورت مهمان در سایت شما فعالیت کنند.

۱۸- خبرنامه ها :

این محتوا امروزه عموما برای دنبال کنندگان ارسال میشود و به طورکلی اخبار و به روزرسانی محصول و کسب و کار را به آنها نشان می دهد.

۱۹- پست های «چه کار انجام دهیم» و «چه کاری انجام ندهیم» :

خود را در سطحی از دانش قرار دهیم که برای خوانندگان عالی باشد.

آنها می خواهند بدانند که قدم بعدی خود را چگونه بردارند و در زمینه هایی مانند کار، زندگی شخصی و انتخاب لباس شان توصیه هایی بشنوند.

یک نمونه عالی از این نوع محتواها برنامه ریزی برای سال آینده است.

تکنیک های تولید محتوا بخش دوم

۲۰- مصاحبه ها :

این مورد همانند جلسات پرسش و پاسخ است، با این تفاوت که به صورت فردی و توسط یک مصاحبه کننده انجام می شود و یک سری سؤالات مشخص در آن پرسیده می شود.

این محتوا برای سایت های سبک زندگی و موزیک به خوبی جواب می دهد.

۲۱- تحقیق و داده ها :

همانطور که از اسم آن مشخص است، یک محتوای آماری است که در آینده برای موضوع مشخصی ممکن است به شما یا خوانندگان شما کمک کند.

۲۲- نتایج تحقیق و داده ها :

خلاصه ای از اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید.

۲۳- ساخت یک اپلیکیشن :

به عنوان روشی برای آگاهی دادن اینکه محتوای جدیدی بر روی سایت یا وبلاگ خود قرار داده اید.

۲۴- توییت های محدود شده :

جمله هایی که از توییتر برداشته شده است و می تواند برای مخاطب تأثیرگذار یا خنده دار باشد.

۲۵- گیف ها :

کلیپ های بریده شده از ویدیو ها، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها که کاربران برای نشان دادن یک نکته اغلب به آن یک نوشته اضافه می کنند.

ما در این مطلب تکنیک های تولید محتوا بخش دوم ، مواردی مهم و کلیدی را یاد گرفتیم.

پیشنهاد می کنیم :   پرسونال برندینگ

پر انرژی، خلاق و ایده پرداز، مدیر سرور و طراح و مشاوره تخصصی و کاربردی حوزه کسب و کار

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *