تکنیک های تولید محتوا بخش اول

تکنیک های تولید محتوا بخش اول

در این مطلب تکنیک های تولید محتوا بخش اول را فرا خواهید گرفت.

زمانی که شما به درستی در اینترنت به جستجو بپردازید، از زیادی محتوای موجود و از آن مهمتر تنوع محتواها تعجب خواهید کرد.

با ایده جدید ما شما فرصت هایی که می توانند باعث انتشار ویروسی محتوای شما شوند را از دست نخواهید داد و همچنین می توانید آنها را به صورت دوره ای تکرار کنید.

این کار برای دانستن کاربرد هر نوع محتوا و اینکه ببینید کدام نوع برای کمپین شما مفید است، ارزشمند است.

در قدم اول باید بدانید که شما از طریق محتوا می خواهید به چه اهداف و نتایجی دست پیدا کنید.

اهداف تولید محتوا :

برای سرگرمی :

این مورد برای مخاطب جذابیت حسی قوی ایجاد میکند و باعث به اشتراک گذاری زیاد محتوا می شود.

برای آموزش :

این مورد نیز میتواند خروجی گستردهای داشته باشد، خصوصا برای کسانی که هنوز در مورد محصول یا خدمات اطلاعاتی ندارند.

این محتوا نیز اغلب زیاد به اشتراک گذاشته میشود.

برای متقاعد کردن : این محتوا کمی احساسی تر است و به تدریج ذهنیت مشتری را تغییر می دهد

(من می گویم مشتری زیرا محتوای متقاعدکننده اغلب برای درک محصول استفاده می شود.)

برای تغییر دادن :

این محتوا اغلب به جای احساسی، غیر منطقی محسوب می شود چون شما نیاز به فکر و تصمیم گیری دارید که چه تغییری به شما پیشنهاد شده است.

پیشنهاد می کنیم :   20 دلیل شکست استارتاپ ها

محتوا کاملا به فرد بستگی دارد. هرکسی نمیتواند محتوای احساسی را پذیرا باشد و ممکن است بعضی افراد مستعد پذیرش محتوای کوبنده باشند.

به عنوان یک همراه مفید برای این لیست، ما یک برند را به عنوان یک جعبه ابزار ناشر قراردادیم تا بتوانید قدرت محتوای خود را کاملا به کار ببندید.

۱- اینفوگرافیک ها :

نام این مدل به خوبی بیانگر ویژگی های آن است؛ ارائه تصویری از داده ها و اطلاعات.

اینفوگرافیک ها باعث میشوند که آمار یا مطالبی که شما در مورد آن صحبت می کنید، برای خواننده بسیار جذابتر شوند.

مثال :

تکنیک های تولید محتوا بخش اول

۲- ویدیو ها :

تمایل بر این است که این ویدیوها چند دقیقه ای باشند و چیزی که فیلم بردار قصد بیان کردنش را دارد به اختصار در آن گفته شود.

ویدیو می تواند محتوای آموزشی یا طنز داشته باشد و هر فردی می تواند از آن لذت ببرد.

تکنیک های تولید محتوا بخش اول

۳- بررسی های شخصی در مورد محصول :

همه افراد نظرات شخصی را دوست دارند؛ بنابراین اگر شما بر روی پلتفرم خود آنها را نمایش دهید، خواننده ها میتوانند ذهنیتی درباره تفکر شخصی شما از محصول داشته باشند.

اگر شما یک وب سایت دارید، نظرات می توانند رتبه آن را بسیار بالا ببرند.

امروزه دنبال کنندگان بررسی نظرات شخصی را به نوشته های یک مقاله ترجیح می دهند.

پیشنهاد می کنیم :   تکنیک های تولید محتوای دیجیتال

۴- نظرات دیگران در مورد محصول :

این رویکرد برای محصولت یا شرکتی مشخص یکسان است.

آمازون و eBay مثال های خوبی از این نمونه هستند که چگونه نظر شما روی یک محصول میتواند ذهنیت خریداران را عوض کند.

۵- محتوای تولید شده توسط کاربر :

هر نوع محتوایی مانند نوشته، ویدیو، پست وبلاگ یا بحث که توسط شما و همه افرادی که در دسترس شما هستند، تولید می شود.

۶- راهنماهای چگونه :

این محتوا برای موضوعات مختلف، ساده و پیچیده وجود دارد.

این نوع محتوا به خواننده چگونگی استفاده از یک محصول یا سیستم را آموزش می دهد که شاید نحوه شروع کار کردن با آن را نداند.

۷- فهرستها :

این نوع محتواها امسال به ویژه در Buzzfeed بسیار رایج شده است.

این مثال تنها برای اهداف کمدی بیان نمیشود، لیست روش مؤثری برای پوشش دادن هر نوع موضوعی است.

۸- ویدیو های زنده :

این نوع محتوا به شکل پخش زنده ویدئوها، به ویژه در رویدادهای ورزشی یا مصاحبه ها است.

۹- گفتگوهای آنلاین :

پیام رسان Telegramیک نمونه عالی از چگونگی گفتگوی آنلاین در سال های اخیر است.

۱۰- گالری های عکس :

گفته شده که تصویر به اندازه هزاران کلمه سخن می گوید.

اغلب توضیح دادن با استفاده از تصاویر در مقایسه با توده ای از نوشته ها، بسیار ساده تر است.

پیشنهاد می کنیم :   پرسونال برندینگ

۱۱- صفحات لینک :

راه دسترسی خوانندگان به سایر سایتها وبلاگ هایی که شما از آنها لذت می برید یا توصیه میکنید.

اگر آنها را به اشتراک بگذارید، ممکن است آنها هم کار شما را جبران کنند.

۱۲- مطالعه های موردی :

به طور خاص در کسب و کارهایی معمول است که می خواهند اصول برند و یا خدمات خود را نشان دهند.

ما در این مطلب تکنیک های تولید محتوا بخش اول ، ۱۲ مورد را یاد گرفتیم.

پر انرژی، خلاق و ایده پرداز، مدیر سرور و طراح و مشاوره تخصصی و کاربردی حوزه کسب و کار

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.