۷ راه برای موفق شدن در کسب و کار

۷ راه برای موفق شدن در کسب و کار

در این نوشته ۷ راه برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی آورده شده است که شما را در این راه یاری می کند.

چگونه می توانید مطمئن باشید که شما یکی از آن کسب و کارهای موفق خواهید بود؟

هر روز استارتاپ های اینترنتی جدید معرفی می شوند ولی بسیاری از آن ها شکست می خورند

و تنها درصد کمی موفق می شوند.

۱ – به بازدیدکنندگان پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید :

اجازه ندهید مشتریان بالقوه شما به دلیل ارتباط کم از دست بروند. به تمام پیام ها در اسرع وقت پاسخ دهید.

حتی اگر شما به دلیلی قادر به این کار نیستید مطمئن شوید یک نفر این کار را انجام می دهد.

شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای تعامل با مشتریان هستند، نه تنها می توانید انواع محتوا

را به سرعت در آن ها نشر کنید بلکه می توانید نظرات را مشاهده و به آن ها پاسخ دهید.

 

۲ – برون سپاری

برون سپاری برخی کارها به شما کمک می کند زمان بیشتری برای برنامه ریزی و تهیه استراتژی برای برخورد با مشتری داشته باشید.

وقتی زمان کمتری روی کارهای کوچک صرف کرده و روی کارهای اصلی تمرکز می کنید می توانید با انرژی بیشتری روی مواردی که

پیشنهاد می کنیم :   20 دلیل شکست استارتاپ ها

در توسعه کسب و کار شما تاثیر دارند بپردازید. برون سپاری بازاریابی باعث می شود برند شما مسائل را با دید تازه ببیند

و با استفاده از کمپین های خلاقانه به جلو برود.

 

۳ – تهیه لیست ایمیل

از بازدید کنندگان خود درخواست کنید در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

یک هدیه برای این ثبت نام در خبرنامه در نظر بگیرید مانند کتاب رایگان یا بن تخفیف.

برای افرادی که در خبرنامه ثبت نام کرده اند به طور مرتب ایمیل بفرستید ولی نه با فاصله زمانی کم.

ایمیل باید شامل محتویات قابل استفاده و مرتبط یا کسب و کار شما باشد. برای افرادی که مایل به ادامه

دریافت ایمیل ها نیستند یک راه آسان برای انصراف قرار دهید. همیشه برای افراد عضو خبرنامه، تخفیف و بن های ویژه

خرید در نظر بگیرید چون با این کار آن ها در لیست شما می مانند و از ایمیل ها استقبال می کنند.

 

۴ – بیش از حد روی سئو کار نکنید

بهینه سازی موتورهای جستجو به وبمستر ها کمک می کند وبسایت خود را در معرض دید مشتری قرار دهند.

بعضی سایت ها زیاد روی این موضوع کار می کنند و در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار می گیرند.

پیشنهاد می کنیم :   تکنیک های تولید محتوا بخش دوم

سعی کنید وب سایت شما ساده باشد در صورت شلوغ بودن و قرار داشتن موارد زیاد سایت غیر قابل اعتماد به نظر می رسد.

 

۵ – سایت خود را ساده و بهینه نگه دارید

بعضی اوقات برای به چشم آمدن سایت زمان زیادی را صرف طراحی سایت می کنند و یک سایت خاص طراحی می کنند

که اشتباه است.

تحرک زیاد در سایت و صدای موسیقی باعث حواس پرتی بیننده می شود. نوشته ها باید به آسانی قابل خواندن باشند

و بهترین انتخاب متن تیره روی زمینه سفید است.

 

۶ – بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی هزینه بازاریابی را کاهش می دهد، خدمات به مشتریان را بهتر می کند

و بین برند و مشتری اعتماد سازی می کند.

با این کار فرد تصور می کند به جای یک کسب و کار با یک انسان طرف است

و حس خوبی در او به وجود می آید و باعث وفاداری می شود.

 

۷ – تخصص خود را پیدا کنید

نقطه ای که شما را از برند های دیگر متمایز می کند را بیابید. آیا محصول شما متفاوت است؟

یا کیفیت و خدمات شما خاص است؟

روی این نکته تأکید کنید و مطمئن شوید مشتریان شما از آن با خبر می شوند.

پیشنهاد می کنیم :   ریپورتاژ رایگان

 

نظر شما در مورد اداره موفق یک کسب و کار اینترنتی، چیست؟

کدامیک از نکات به نظر شما مهم تر است؟

من : فارغ التحصیل کارشناسی رشته ICT و فعال در حوزه IT و وبلاگ نویسی به دنیای تکنولوژی علاقه زیادی دارم و از بحث و مطالعه در مورد فناوری لذت میبرم.همیشه سعی میکنم سیاست‌ها، محصولات و خدمات‌ شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری را رصد و تجزیه و تحلیل کنم.

عضو می شم
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.